צפה בהודעה יחידה
ישן 04-05-10, 21:39   #15
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
מבחינת אמינות, רכב מטופל יציג אמינות מעולה. לי אישית לא הייתה בשנה וחצי שהרכב היה בבעלותי ולו תקלה אחת. למרות כל השמועות והסיפורים על רכב מתפרק כאמור.

אחזקה זולה מאוד, בהשוואה לרכבים שהיו/יש ברשותי (פולו 16V, מגאן קופה 2.0, קליאו ספורט, איביזה 20VT), צריכת דלק נמוכה, צורכת דלק 95, חלפים זולים מאוד ביחס לאחרות! מאוד זולים!! אפילו עם לוקחים בחשבון את הווריאטור.

לגבי הביצועים/התנהגות:
נוטים לזלזל ב-HGT בסעיף הזה, מצד אחד בצדק ומצד אחד ממש לא ואני אסביר, מבחינת הנאה מנהיגה היא יחסית רכה, השילדה יחסית רכב (כמובן שיפורים קלים עושים שינויים גדולים), וההגה הורס לא מעט אבל וזה אבל גדול להרבה מאוד אנשים זה לא מפריע והרכב מאוד מהיר מנקודה A לנקודה B למשל. ייעידו על זה הזמנים שהייתי מייצר עם הפונטו בג'ימיקאנות שונות, זמנים שהיו קרובים עד זהים עם אלו של הקליאו ספורט המפורסמת שזוכה לאינסוף שבחים.
המנוע נמרץ, בעל צליל נחמד, חלש יותר מהסופר מיני האחרות, חזק מעט יותר מהיאריס TS.


סה"כ רכב מעולה למי שמחפש פשרה בין ספורטיביות לבין אחזקה זולה.
האמת שאני די מצטער שמכרתי את שלי כי יכולתי לחסוך לא מעט כסף ועם מעט שדרוגים הייתי נישאר פחות או יותר ובאותה רמת ביצועים (זמנים במסלול בשבילי).
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט