תגובה
רפי, ביסודו של דבר אתה צודק. אבל צריך לשים את הדברים בפרופורציות הנכונות והמתאימות בהקשרן.
אלפא רומיאו אמנם שייכת לפיאט, אבל מדובר במותגים שונים לחלוטין שבאחוז ניכר יוצרים בידול משמעותי בין הרכב האנשים בכל מועדון. לאלפא רומיאו מסורת רבת שנים של התייחסות מאוד פרטנית לנהג. לא תמצא אצלהם אנשים שבמקרה הגיעו למועדון משום שיש להם אלפא. הם הצמיחו שם קבוצת אנשים מאוד מסורה , מאוד קפדנית , ומעל הכול מחוייבת להטמעת התרבות המוטורית בכל חבר מועדון ולהלן - האירועים שהם מפיקים כל כמה זמן.
כשיש לך מוצר/חברה כמו אלפא רומיאו , המפיקה על בסיס שנתי מכוניות נחשקות המושכות אחריהן בצורה עקבית את אותם אנשים שהעריצו אותם זה שנים מכבר, הם לא צריכים להילחם בתופעות של שחיקה כמו שספגה פיאט בשנים האחרונות לנוכח המוצרים הבינונים שהיא הפיקה.
מועדון אלפא רומיאו בישראל הוא מועדון ותיק. ואני מבטיח לך שגם בתחילת דרכם, הם די דשדשו שם באמצע הדרך עד שהעסק המריא. ההבדל הוא שהיה להם בסיס חזק מלכתחילה, עם מקבץ מכוניות מאוד מרשימות. בהשוואה לפיאט , ובניגוד אליה, כל מכונית שאלפא מוציאה , מייד הופכת לאייקונית .
ברגע שהם התבססו, וקיבצו סביבם להקת אנשים איכותית מאוד, עם אמצעים, והרבה יכולת שיווק ותמיכה מהיבואן כמו באירועים האלו, הם פשוט ממריאים עם האינרציה.
יש להם מועדון מעולה, ואמרתי כבר פעם, צריך ללמוד מהם. אבל! לא לערוך השוואות. לפחות לא בשלב הזה.
אנחנו מתקדמים, אבל בקצב יותר איטי. ואני בטוח שעם חומר האנשים שיש לנו, אנחנו נצליח להביא את המועדון הזה רחוק מאוד .
לא צריך להתייאש, ולא להתבייש. לאט לאט..
|