צפה בהודעה יחידה
ישן 01-12-06, 16:39   #1
Guest
 
הודעות: n/a
פונטו HGT בטרייד-אין, ראשון-לציון. התרשמות אישית בלבד.

קודם כל אציין זאת.
אין לי שום קשר ולו הקטן ביותר אל הטרייד-אין. ניגשתי לראות את הרכב כדי לעזור לשחר קצת. אני לא מנסה למכור אותו, ולא דוחף אנשים לקנות אותו. זו דעתי האישית על הרכב ותו לא. כל אחד יכול לפרש אותה איך שהוא רוצה. אני לא אחראי לכלום.

אז ניגשתי לראות את הרכב, כדי לעזור לשחר לגבש קצת דעה. היצגתי את עצמי כמישהו שעוזר לחבר למצוא רכב, זה נכון, וגם הם לא יכלו להתעלם מהעובדה שחונה להם בחוץ עוד פונטו כזו.
הרכב יד 3 (02 ברשיון) פרטיות בכל הידיים לטענת החבר'ה שם. עלתה לכביש ב 12.12.01. עבר 122,000 ק"מ.
נתחיל במה שכולם רואים קודם. הרכב עמד המון בשמש, וזה ניכר מאוד. צריך עבודת פוליש ווקס טובה. יש גם קילופי צבע בפגושים, חסר גם המכסה של הוו גרירה מאחורה.
לגבי פנים האוטו. יש חלונות שחורים, גם מקדימה (זוועתי לדעתי), יש גופיות צהובות, ידית הילוכים צהובה ושטיחונים צהובים. יש גם דוושות כאילו ספורט שלא מאפשרות לעשות עקב אצבע כמו שצריך. יש 2 חורים קטנים בכל צד של הדשבורד שכנראה היו פעם טוויטרים. יש גם 2 חורים במגש מאחורה.
ההגה במצב טוב לדעתי, והופתעתי מהמושבים. אין לי מושג למה, אבל יכולתי לשבת נמוך יותר מאצלי ברכב, אולי עם השנים הריפוד יורד טיפה, אני מצאתי את זה נוח.

לגבי נסיעה.
נתחיל מזה שאין קרקושים מאחורה כמו אצלי (תמיד אני מקבל את זה, תמיד), והבולמים במצב טוב מאוד. התמודדו יופי עם כבישי ראשון לציון "המעולים".
המצמד במצב טוב, מפריד אמצע כזה, לא מחליק בכלל, אני תוך 2 שניות התרגלתי. הוריאטור מבקש החלפה לדעתי, אם כי לא נתקלתי בתופעה של ה"החלקה" כמו שציין אורן. יש טיפה'לה חופש בגיר, זה מורגש שמעבירים להילוך חמישי. מה גם שידית ההילוכים שמותקנת שם לא נוחה בעליל (מאלה שקונים באוטו דיפו). אני מאמין שהקטע עם החופש הקל זה בלאי יחסית טבעי בהתחשב בקילומטראז' שעבר הרכב.
חלון ימין לא עובד (לא עולה/יורד) וחלון שמאל לפעמים לא מגיב. המראות עובדות. המזגן מקרר מצויין (דומה מאוד לשלי שגם מקרר נפלא).
מסיבה לא ידועה, שמתי לב לזה שיצאתי מהרכב, האיתותים מהבהבים כל הזמן ומהר (בטח משהו בקודן).
הנסיעה מרגישה סבבה לגמרי סך הכל. ממש הרגשתי בבית ברכב שלא נסעתי בו מעולם, הרגשה מגניבה.
הצמיגים גם נראים במצב טוב מאוד, אם כי החברה סתמית ביותר.

זהו בעיקרון.
לא רצו לדבר איתי על מחיר, אבל אמרו שירדו מתחת למחירון (כדאי להם אם הם רוצים למכור אותה). דיברתי עם המוכר (הפרטי) והוא אומר שהרכב עבר טיפול גדול שכלל טיימינג לפני כחודש במוסך מורשה. יש לו היסטורית טיפולים והוא אמר שהוא יפקסס לטרייד-אין ביום ראשון.

מה דעתי הסופית? אני לא הייתי קונה בגלל שאני נגד כל דבר שקשור במגרשים/סוחרים/טרייד-אין/ליסינג/השכרה/קרקסים. ואני לא ארשום מה היה המצב אילו הרכב לא היה במגרש, כי זה לא המצב.
אבל, וזה אבל גדול, ציפיתי למצוא גרוטעה, אבל מצאתי רכב יחסית סביר בהתחשב במצבו.

לאלה שהולכים לשם, צפו ליחס "זה רכב ספורט" על כל שאלה שתישאלו. אבל היחס שלהם טוב מאוד לדעתי, היו אקסטרה נדיבים אלי. הם מוכנים "ללכת איתך לכל מכון שתרצה, בתנאי שהוא בגדר המרחק הסביר".

מקווה שזה עוזר לחבר'ה שרוצים לראות את הרכב.
אם מישהו רוצה פרטים מדוייקים איפה הוא נמצא, הוא מוזמן לשאול אותי. אני לא רושם מכל מיני סיבות.

שבת שלום
 
הגב עם ציטוט