צפה בהודעה יחידה
ישן 14-04-10, 16:24   #2
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
בדוק פקק רדיאטור שהוא תקין ואוטם ואין בריחה של מים כאשר הרכב מתחמם.

במידה ואתה משתמש בנוזל קירור יעודי בעל צבע, בדוק בכל הצינורות בחיבורים שאין צבע עליהם או אבקה המראה על בריחה של מים.

בדוק פתחי ניקוז אוויר ברדיאטור עצמו שאין נזילה משם.

בדוק פקקי מים במעברי המנוע שאין בריחה של מים משם.

בדוק שאין נזילות מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג אם הוא רטוב אזי יש נזילות מהרדיאטור הפנימי.

לשאלתך, לקיר אש נכנסים שני צינורות מים, אחד מוליך מים לרדיאטור הפנימי, והשני מחזיר ממנו מים.
צריך לבצע גישור (אף על פי שאני לא אוהב לעשות זאת היות וזה מעלה ריח קומבינה), אך לשאלתך לגבי הבדיקה, יש לבצע גישור, זאת אומרת לפני שהם נכנסים לקיר האש לבטל אותם, לחבר בינהם.

בדוק היטב באזור התא כפפות מאחריו ומתחתיו.

מים לא נעלמים סתם כך, בדוק גם באזור משאבת המים.

לגבי נזילות מתחת לרכב - להזכירך המים כנראה בורחים כאשר הם חמים ולכן הלחץ גבוה, מה שאומר שברגע שהם יצאו אפילו לשניה ממערכת קירור המנוע הם מייד יתאיידו ולכן לא תראה נזילה ממשית (אלא אם כן זו ממש נזילה גדולה, אצלך כנראה הם בורחים לאט לאט בלחץ גבוה, ולכן מיד מתאדים ולא תראה זאת על הכביש.

תמיד אפשר ללכת לאיש מקצוע, אשר יחבר לך מכשיר לרדיאטור יתן בו לחץ ויראה מייד לאן בורח הלחץ.

טפל בעיניין שכן רכבך מגיע לטמפ' עבודה שאינה תקינה ולאורך זמן עלולה לגרום למנוע לטראומה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט