צפה בהודעה יחידה
ישן 12-04-10, 11:24   #23
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
לדעתי חובה לשייף קצת את ראש המנוע חריטה קלה כדי שישישר חבל לפתוח עוד פעם
החריטה תהי מאוד מזערית במקרה רק של פריצה של האטם בלבד
לדעתי ממוצע חומר האטם סביבות 120 אלף ק"מ לא מעבר
האמת זה אפשרי לעשות אטם ראש מנוע עמיד יותר ואפילו לצמיתות רק כל זה עולה יותר כסף
לא לשכוח שפיאט רוצה להרוויח סופו של דבר באמינות לא רעה ומחיר מצחיק ביחס לאירופה
ברא מנותק   הגב עם ציטוט