1. הספק מירבי של 60 כ"ס מגיע ב 5000 סל"ד, אין טעם למשוך מעבר לזה. מנתק מגיע מעל 6000.
2. מיכל העיבוי דווקא שקוף למדי וכאשר נוזל הקירור הוא ורוד כמו שצריך להיות אין בעיה לראות אותו היטב דרך המיכל. פראפלו מגיע לא מדולל ויש לדלל אותו במים מזוקקים. אפשר להשתמש בנוזל של פיז'ו או פולקסווגן שמגיע כבר מדולל.
אגב, אם לא מדובר בהחלפת הנוזל כולו אלא במחסור קטן (מעט מתחת קו המינימום כאשר הרכב קר), אפשר להוסיף מעט מים מזוקקים עד שהנוזל מגיע לקו בין מינימום למקסימום.
ספר הרכב - כאן:
http://www.fiat.co.il/uploaded/files/fiat_book_2.pdf