|
אתה מתכוון שהוונטה עובדת מיד כשמניעים את הרכב/סוויץ'?
כי זה לא קורה, רק לאחר נסיעה של מס' דקות, כאשר חם בחוץ, הוונטה מתחילה לעבוד.
איך אוכל לבדוק את עניין 2 המהירויות?
שאלה נוספת שמטרידה את מוחי כעת - האם הונטה קשורה באופן ישיר לטרמוסטט?
כי אם כן - אני יאכל אותה. אם הטרמוסטט מזייף ומראה שמד-טמפרטורת המנוע מגיע לרבע סקאלה, אז הרכב במצב טוב כביכול ואין צורך בפעולת הונטה, ואז המנוע יתחמם - לא?
או שלוונטה יש חיישן משלה שלא מסתמך על הטרמוסטט שמציג לי את חום המנוע בלוח מחוונים?
הרבה תודה, יכול למנוע ראש מנוע נוסף.
אורן.
|