צפה בהודעה יחידה
ישן 20-11-06, 23:04   #3
Guest
 
הודעות: n/a
השוואה לא נכונה

זה שהסוויפט ניצחה זה אשמת היבואן של פיאט בארץ ולא אשמת פיאט האיטלקית החברה.
לפונטו יש הרבה רמות איבזור ומנועים חלקם קטנים וחלקם גדולים וחלקם אותו דבר בערך כמו של הסוויפט שמביאים לארץ..
עם היבואן היה מביא עוד כמה גירסאות חוץ מההכי זולות אז ברור שהפונטו הייתה מנצחת
הפונטו עולה על הסוויפט בנוחות ובתא נוסעים ובאחיזה ויתנהגות כביש בהרבה אז זה ברור שעם היבואן הישראלי היה מביא פונטו ברמת איבזור וגודל מנוע כמו שיש בסוויפט אז הפונטו הייתה מנצחת ת'סוויפט ובהפרש גדול אפילו, חוץ מזה שבאיטליה ובשאר אירופה יש לפונטו גם גירסאות הרבה יותר מהסוויפט עם מנועים של 140 כ"ס (והמנועים עוד יגיעו ל200 כ"ס בפונטו כבר שנה הבאה) וגירסאות מאובזרות מאד עם איבזור שהסוויפט וכל הקטנות מיפן יכולות לחלום..
וגם היבואן סתם שוחט אותנו במחיר למה על הגיסה 77 כ"ס שהוא מביא היום הוא יכול למכור ולהרוויח גם ב95,000 ש"ח.. והוא היה יכול להביא גירסה עם כח מנוע ואיבזור כמו בסוויפט ב105,000 ש"ח.
תתנחמו אבל בזה שהיבואן של פיאט בארץ הוריד מחירים ועכשיו הפונטו שניבחנה 1.4 77 כ"ס כבר לא עולה 110,000 ש"ח המחיר שלה ירד ל105,000 ש"ח שזה אותו מחיר כמו הסוויפט.
וה1.2 גם ירד לה המחיר ל95,000 ש"ח במקום 100,000 ש"ח שזה היה ממש גניבה לאוטו כזה עם 65 כ"ס! שאני עוד לא מבין למה פיאט מייצרת בכלל ת'גירסה הזו..
  הגב עם ציטוט