תודה על התגובה.
זה לא כרית אוויר נוסע שנדלקת לי, אלא של הנהג.
מישהו יודע בשלוף איפה המצא הפיוז שלו? אולי משהו שם רופף.
ואגב זה,
יש עוד איזה עניין שתמיד היה לי ואולי קשור,
כל פעם שאני לוחץ על הברקס, התאורת לוח שעונים מתעמעמת לשניה (כמו שמדליקים מזגן בבית

)
זה היה לי לפני ה
מוד שעשיתי ללוח שעונים, וזה קורה לא משנה אם האוטו מונע או לא, אם דלוקים אורות או לא וכולי.
מה שאני חושב הוא (זהירות, זה קצת חופר),
מיכוון שכשאין לוח שעונים המחשב של הכרית אוויר מתריע על תקלה (כי הוא לא יכול להודיע לנהג על מצב הכרית אוויר), אז אולי כשאני לוחץ על הברקס, המתח של הלוח שעונים יורד דרסטית עד כדי לגרום למחשב לחשוב שאין לוח שעונים, והוא מדליק את הנורה של הכרית אוויר לשניה.