צריך לפעול בצורה מושכלת ועם שרטוט חשמלי של מע' המזגן ואצל מקצוען שמכיר המכונית ויודע לחשוב בדיקות. כשהתופעה קיימת מוציאים את ממסר המדחס ואם הוא מפסיק לפעול, אז בודקים אם יש הזנות הפעלה לממסר לנרות שלא אמור להיות (מתג מזגן כבוי).
אם אכן מגיע זרמי הפעלה לממסר, אז בודקים אחורנית אם מחשב נהול המנוע מקבל אות + של מזגן פועל ממתג הלחץ (קוודרינרי) למרות שהוא לא אמור לקבל אות זה (מזגן כבוי).
כך בשיטת האלימינציה מצמצמים וממקדים את האפשרויות.
תאם וגש אל חיים ב
מוסך פיאט שמשון שביהוד כי יש לו הכשרון, ידע, רצון ויכולת טכנית:
http://www.musach.co.il/details.asp?id=60
בברכת פורים שמח - רפי לין