צפה בהודעה יחידה
ישן 21-02-10, 01:21   #3
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
תראה אין מדע מדוייק,יש לזה יתרון וחסרון.
כאשר אתה נמצא בסל"ד גבוהה אז גם לחץ שמן גבוהה יותר ויש שימון יעיל יותר של המנוע,וגם ניקוי טבעי מפיח.אבל בלאי מואץ לחלקים ,כי הם עובדים יותר באותו זמן נתון!
לדעתי צריך פשוט להיות באזורים היעילים של המנוע ,נגיד 2500-5500 במנוע שלך
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט