|
אתה באמת יוצא מתוך נקודת הנחה שאתה מעביר הילוך בצורה מושלמת?
דהיינו, לוחץ על הקלאץ' עד הסוף ועוזב את הגז לגמרי.
אם כן, אז יכול להיות שמשהו תופס את כבל הגז בזמן העברת הילוך (טכנית אני לא ממש יודע).
אם אתה כן מעביר הילוכים עם רגל קצת עצלנית אז למה ציפית? ברגע שהגיר יוצא מהילוך ובדרכו להילוך אחר הרגל העצלנית נמצאת על הדוושה ובניוטרל (שזה המצב הנתון בין הילוך להילוך, גם בזמן העברה) הסל"ד מאוד רגיש לדוושת הגז.
מקווה שעניתי לך על השאלה.
|