צפה בהודעה יחידה
ישן 15-02-10, 11:37   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
עם המצמד מתעסקים כמה שפחות. זה אולי קצת משעשע, אבל רק כאשר באמת מחליפים הילוך.
להיות תמיד בהילוך הנכון זו מיומנות שצריך ללמוד. כאשר כן תשלוט בה, תוכל להישאר בהילוך משולב הרבה יותר זמן. זה טוב יותר למצמד, זה טוב יותר לנסיעה וזה בטיחותי יותר.
אם אתה מבצע פניה, ובאמצע הפניה או לפני לוחץ על המצמד ומבצע את הפניה בניוטרל, זו לא נהיגה נכונה. כנ"ל גם לגבי הורדת הילוך באמצע פניה. שוב, עניין של מיומנות.

עכשיו לגבי הסוגיה שהעלת, לתאר דרך המקלדת זה קשה, ובכל זאת, איזה סוג של רעש זה? נקישות מתכתיות?
הבדיקה הפשוטה כרגע לפחות תהיה לבדוק ויזואלית את מצב מגן הסעפת בקדמת המנוע.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט