צפה בהודעה יחידה
ישן 08-02-10, 03:39   #4
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
פחחות וצבע כללי פחות או יותר 4000-5000 ש"ח.

ידיות, לא יודע כמה עולה מקורי (חושב משהו כמו 250-300 ש"ח לידית), חלופי 150 ש"ח לידית.

נוזל קירור, גודל מע' קירור של בראבו 7 ליטר, צריך מינימום 3 פחיות (כל אחת ליטר) של פראפלו, 50 ש"ח לפחית. צריך לבדוק מה מצבו של טרמוסטט, חלופי עולה 260 ש"ח(בא עם בית טרמוסטט) .
צריך לבדוק מה מצב של משבאה (נזילות), משבאה חלופית 270 ש"ח(בא עם פולי ביחד). לא צריך להוריד חגורת טיימינג בשביל להחליף משבאה ברכב זה.

פעמון ציריה בהרך 100ש"ח חלופי.

בולמים 1200=ש"ח לרביעה + כריות בולמים=350 ש"ח לזוג (מאחורה אין כריות).

זרוע כיוון למראה השמאלית אפשר למצוא בפירוק.

מנגנוני חלונות חשמל אפשר לנסות לשמן.

מחלות של הרכב:

כבלי וכוהל הצתה די רגישים.

תבדוק שצנרת פליטה שלמה וללא חלודה וחורים, כי צנרת מוכרים רק בסט (3 אגזוזים) ומחיר מתחיל מ1000 ש"ח.

צריך לבדוק קומפרסיה ובדיקת לחץ בצילינדרים. פיאטים מאוד רגישים להתחממות יתר, לפמים מספיק פעם 1 וזה יגרום לפריצת אטם ראש מנוע.

תבדוק שהחום עולה לחצי ונשאר יציב. שמתי לב לאחרונה שאנשים עושים קומבינות. (שמים יוניט חום אחר עם פתיחה מוקדמת, מפיעלים אותו רק במהירות הגבוה)

תבדוק מצב חגורת טיימינג(האם יבשה, האם יש רעשים). תברר מתי הוחלפה. אם הרצוע תקרא כל השסתומים מתעקמים, תיקון יעלה 4000-6000 ש"ח.

אם המנוע הוחלף תבדוק שהוא אכן רשום ברשיון רכב.

ובהצלחה בחיפושים

נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 08-02-10 ב 03:43.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט