צפה בהודעה יחידה
ישן 06-02-10, 00:00   #12
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
שחרון,
אני תהיתי קצת איך להגיב לך כי הרבה ממה שאמרת, לדעתי, לא מדוייק. בסופו של דבר אני פשוט מגיע למסקנה שהבעיה כניראה בהנחת הבסיס שלך. כיום, למוסך 'שמשון' יש לא מעט נסיון עם HGT. אני יכול להעיד באופן אישי שראיתי כבר מספר רכבים שעשו אצלו טיימינג, ראש מנוע ועוד טיפולים מורכבים מהסוג הזה. הם התחילו לעבוד עם HGT תודות לאהרון שהגיע עם ידע ונסיון ומאז צברו הרבה חברים ששמחים להגיע אליו מהיכרות קודמת.

וקצת לרדת לדברים יותר מפורטים, הקלאץ' שלי כבר היה בדרך להיות גמור יותר משנה, הייתי יכול למשוך יותר זמן אבל אתה יודע, להגיע לקרנק מפרקים גיר בכל מיקרה אז לפחות כאן שילמתי רק על החלק ולא על העבודה. הקלאץ' החליק, הייתה תופעה כזאת של איזור "חיכוך\שילוב" שכמעט לא קיים ולכן הרבה פעמים השילוב היה עם "קפיצות" כאלה, קשה לי להסביר. שמים וארץ עכשיו עם הקלאץ' החדש.

אני לא עושה השוואות למוסכים אחרים. אני רק יכול להגיד לך לגביהם שהשירות היה מעולה, מקצועי, ויחס טוב.

אולי אפשר היה לחסוך חלק מההוצאות? קשה מאוד לדעת. היה מכלול של כל כך הרבה דברים שנעשו שבאמת אי אפשר לדעת או לחשב. גם אם הייתה איזו אלפיה שאפשר היה לחסוך, צריך לזכור שיש יתרון בלרכז עבודה עם אדם שכבר מכיר טוב את ההסטוריה של הרכב שלך ושגם לזמן שלי יש פקטור עלות.
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט