|
סדר גודל של 11.5K. קחו בחשבון שזה כולל וריאטור, טיימינג, קלאץ, אלטנטור, חריטה של הקרנק + מיסבים, תושבת מנוע, מחזירי שמן, שמן סינטטי מלא, פילטר בתור חלפים (והיו עוד כמה שאני אפילו לא זוכר, כל מיני אטמים למינהם) + המון עבודה, עשרות שעות. הרכב שלי עמד במוסך מעל שבועיים עד שחקרו וירדו לעומק הבעיה.
אני חושב שהמחיר בשביל רמת העבודה וחלפים הייתה טובה. נכון... זו מכה.. פשוט חילקתי ל12 תשלומים ואני מחשב את זה חלק מההוצאה החודשית של הרכב.. עדיין יותר זול מליסינג.
|