|
מבין את העמדה שלך אורן, הנסיון שלך בהחלט מדבר בעד עצמו.
אבל לצערי (או שמחתי), העובדה הפשוטה היא שגם אצלי התופעה הייתה קיימת בחורף. (בקיץ הכל תקין, תמיד היה)
החלפת טרמוסטט העלימה אותה כלא הייתה. מעבר לזה, צריכת הדלק השתפרה כמובן, והמנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר הרבה יותר לאחר הנעה קרה (בוקר ועמידות ממושכות)
אין שום סיבה שחום המנוע ירד מטמפ' עבודה במהלך נסיעה במידה והכל תקין. יכול להיות שיקח לו עוד דקה-שתיים להגיע לטמפ' זו אם ממש קר, וכן מרגישים את זה בימים מאוד קרים. במיוחד אם יוצאים מיד לנסיעה במהירות שיוט.
|