צפה בהודעה יחידה
ישן 31-01-10, 21:45   #6
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
גדעון אני קצת חולק עליך בעניין הזה. תקין ונורמלי לחלוטין ב HGT אין שום בעיה בטרמוסטט החלפה לא תפתור את הבעיה בהתחלה שיצאו ה HGT הראשונים הבעלים שמו לב לתופעה הזו זה קרה ממש שהרכבים היו חדשים לגמרי נשלח מייל בעניין ליצרן והתשובה הייתה שהרדיאטור מערכת הקירור והמאווררים של ה HGT מתאימים לארצות חמות ואחד החסרונות זה שבימים קרים החום יורד מתחת לחצי מה שלא קורה בקיץ.
אצלי זה כך מהיום הראשון והחלפתי כבר פעמיים טרמוסטט במהלך הזמן וזה לא שינה כלום לכן במקרה הזה לא הייתי ממהר להחליף טרמוסטט.
לחילופין יש HGT שהרדיאטור שלהם קצת סתום. ברכבים האלה אתה לא תראה את הבעיה הזו בחורף אבל בקיץ המאווררים של הרכב יעבדו במהירות הגבוהה כל הזמן.
תאמין לי טחנתי את הנושא מכל הכיוונים האפשריים כולל הרבה ניסויים שביצענו במוסך.
לסיכום מערכת קירור תקינה ב HGT זה שבנסיעה מחוץ לעיר בלילה קר או ביום קר מחוג החום יורד מתחת לחצי ולפעמים גם מגיע לרבע.
תקין לחלוטין.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט