26-01-10, 21:37
|
#5
|
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
בוא נעשה לך קצת סדר:
1. ראש הזרקה (שבא עם חיישן מצב מצערת, וחיישן אוויר) מובן
2. סעפת יניקה עם מקום לחיישן טמפ'. והחיישן עצמו מובן
3. משאבת דלק חשמלית יש הבדל במיקום שלה לעומת הנוכחית?
4. חיישן קראנק (אם אני זוכר נכון, אז אין לך חיישן נמ"ע בגיר) מה זה חיישן נמ"ע ואיפה יושב החיישן קראנק? אני מקווה שלא צריך לפתוח את המנוע בשביל זה אין צורך לפרק את הגיר כמו שasaf123 כתב?
5. חיישן למבדה זה החיישן בסעפת פליטה? לא צריך גם את הסעפת?
6. חיווט ומחשב מבחינת חיווט אני מתאר לעצמי שהמחשב צריך לדעת מה המצב של הסוויץ' ו+ ו-, וכל השאר בא עם הצמה של המחשב?
זה אפשרי בהחלט - שים לב לחיווט, צריך להגיע חיווט גם ממחשב ההזרקה למודול ההצתה.
אתה צריך הזרקה מאונו 1.1 הזרקה. האוטו שלי הוא 1.0, זה משנה?
אגב, יכול להיות שיהיה יותר פשוט להשתיל מנוע מושלם. למה? את העבודה הפיזית, אם באמת זה יעבור מתיאוריה למציאות, בסופו של דבר אבא שלי יעשה ולא אני אבל זה נשמע לי יחסית פשוט, לא? 
|
תודה
נערך לאחרונה על ידי liorwohl : 26-01-10 ב 21:40.
|
|
|