צפה בהודעה יחידה
ישן 18-01-10, 16:12   #9
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
טוב, לכל אלה שאומרים שהמצב שלי תקין והפרחתם בי תקווה, אז אני עכשיו כמעט ובטוח שהמצב אינו תקין.
לחיצה חזקה וממושכת על הברקס גורמת לירידה בסל"ד לסביבות ה-500 סל"ד

מבעל מקצוע מקארספורום בנושא דומה:
בגלל שציינת שיש לך עלייה של טורים בלחיצה על דבשת הבלם -הגורם ככול הנראה הוא שוב מגבר הבלם הדיאפרגמה שלו נקרעה
והמנוע יונק אוויר לא דרך המצערת אשר בעיתו עולים סיבובי המנוע.-אך גם אין הגברת בלימה פניאומטית.


נראה לי אפשר ע"פ הסימפטומים שלי לשלול את ההבחנה (דיאפרגמה נקרעה) מכיוון שהסל"ד אצלי יורד,
לדעתי הגיוני בריחת ואקום, מכיוון שבלחיצה ממושכת על הבולם לא נוצר וואקום (האוויר בורח) - לכן השסתום החד כיווני נשאר פתוח (בנסיון ליצור וואקום) - מה שגורם לאיבוד אוויר מן המנוע ולירידת סל"ד
1. האם מה שרשמתי הגיוני?
2. מהיכן יכול לברוח הוואקום? רק מהצינור?
(ברור שעדיין אגש למוסך אך אני מנסה להבין את המערכת)
תודה רבה לכל העונים
מעניין כל הסיפור הזה
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"

נערך לאחרונה על ידי dodihob : 18-01-10 ב 16:46.
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט