לקחתי את המצבר לבדיקה, עשו 2 בדיקות :
כשהמנוע פועל, בדקו את המתח (13.2), אמרו שתקין - אם הבנתי נכון, זה אומר שהאלטרנטור תקין.
כשהמנוע כבוי, הופיע אותו מתח בערך, אבל כשבדקו את העוצמה של המצבר, אמרו שהוא לא משהו,
הסבירו לי שהוא יפיק 350 (350 מה ?

), הוא לא הצליח, הורידו ל 300, גם לא הצליח,
לכן אמרו שהוא יחזיק מעמד משהו בין שבועיים לחודשיים.
ביקשתי שיבדקו 250, אמרו שזה חסר משמעות, מכיוון שמתחת ל 300 זה כבר לא טוב בכל מקרה.
סליחה על כל הקושיות, אבל אשמח להכוונה, פעם ראשונה לבד
1. האם הבדיקה הראשונה שערכו היא בדיקת האלטרנטור ?
2. האם לפי הבדיקה האחרונה, הדיאגנוזה נכונה ? המצבר חלש ולא עתיד להחזיק הרבה זמן ?
3. האם יש טעם להחליף עכשיו, או פשוט לחכות שהמצבר ישבוק חיים (ואז אצטרך להזמין אלי איש שירות) ?
(המצבר עצמו יוצר בשנת 2005, הרכב עצמו מ 2006, כלומר, המצבר פועל כשלוש שנים)
4. בדקתי קצת מחירים, אמרו לי שאני צריך מצבר 60 אמפר (חשבתי ש 55) ימין גבוה.
שנפ עולה 800 ללא הצדקה כנראה, וולטה, וורטה והיי אנרג'י עולים בסביבות ה 600 ש"ח.
האם 600 ש"ח הוא מחיר סביר ?
5. הציעו לי מצבר וולטה 57 אמפר במקום 60 (יש לו תקופת אחריות גבוהה יותר),
האם זה בעייתי, וחשוב שיהיה 60, או שלא קריטי ?
6. בבואי לרכוש מצבר, פרט לאמפר ולתקופת האחריות, האם עלי לבדוק עם משהו ? (אולי שנת ייצור ?)
7. למקרה שאתקע ולא אזמין איש שירות, אלא ארכוש מצבר ואחליף בעצמי,
הבנתי שפשוט מנתקים מינוס, מנתקים פלוס, שולפים את המצבר, מכניסים את החדש, מחברים מינוס, מחברים פלוס,
ואולי גם קצת מגרזים, וזהו. האם יש בעיה כלשהי להחליף לבד ? סכנה כלשהי ?
תודה רבה !!