צפה בהודעה יחידה
ישן 27-12-09, 19:17   #2
אלי_בוני
Senior Member
 
האווטאר של אלי_בוני
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: Fiat Punto MK2 Young 2003
הודעות: 337
אוקיי תראה זה עובד ככה.
אתה מוציא מהמינוס והפלוס של המגבר שמחובר כבר לרכב עוד שתי חוטים הכוונה היא שאתה צריך לעשות פיצול לחוטים שזה אומר שאתה לוקח את המינוס והפלוס שמחוברים למגבר הקיים מוציא אותם מהמגבר לוקח עוד שתי חוטים חדשים ( הכוונה ללחוטים מיוחדדים של מינוס ופלוס שביחד אם זה מגיע הרמואוט) ומחבר לחוטים הקיימים מינוס למינוס ופלוס לפלוס ואז אתה מחבר חזרה את החוטים למגבר הקיים ואז בעצם עשיתה פיצול פילקתה את המינוס והפלוס למצב שאתה יכול לחבר עוד מגבר, לא לשכוח לעשות ככה גם אם החוט של הרמואוט כי בלי זה אתה לא תקבל מתח והמגבר החדש לא יעבוד, ואז את הצד השני של החוטים (לחוט החדש אני מתכוון) אתה מחבר למגבר החדש והוא אמור לעבוד לך ככה.
כול אחד עושה כמעט ככה, פה לא סיימנו כמבון אני מקווה שישי לך במערכת יותר מיציאה אחת למגבר כי אם לא אתה לא תצלחי לעשות את זה, כי מה שעשינו פה בעצם בפיצול זה שהמגבר יעבוד ויקבל מתח .
עכשיו אתה צריך למשוך חוטים מהמערכת למגבר החדש הכוונה היא לחבר חוטי RCA מהמערכת מינוס ופלוס ולהביא אותם למגבר החדש ששמתה ולחבר אותם למגבר וככה המגבר יהיה מחובר למערכת ויאאלה בלאגן רק תכוון את המוסיקה והכול יהיה טוב ויפה .
רק עוד המלצה קטנה לי אלייך ראיתי שלמגבר הקיים מחובר רמוקלים אחוריים והסאב ולחדש את רוצה לחבר את הקומפוננט, אז זהו שהייתי מציע לך לעשות קצת אחרת לחבר את הרמקולים והקומפוננט למגבר אחד ואת הסאב בנפרד למגבר נוסף ככה הסאב יקבל את מיירב הכוח של המגבר וינצל כוח מוגבר באום נמוך.
בגלל זה עדיף סאב על מגבר נפרד והרמקולים ביחד אם הקומפוננט למגבר אחר.
שיהיה בהצלחה תעדכן אותי אם אתה צריך עזרה.
__________________
Fiat Punto MK2 Young 2003
אלי_בוני מנותק   הגב עם ציטוט