עכשיו אני לא בבית ואני כותב ממחשב בגודל 10 אינץ' עם אינטרנט לא בדיוק יציב

אבל מחר אני יעלה תמונות. העבודה כן מתבצעת בפנים האוטו מתחת לדשבורד, אם תשים לב באונו הכל פתוח שמה ורואים הכל.
בעקרון צריך לעשות גישור זמני במנוע בין 2 הצינורות מים שנכנסים לקיר אש (אני יביא תמונה מחר)
עכשיו אתה שם כלי גדול למים מתחת לברז (שאני יביא גם אילו תמונות), ואתה מפרק את הברז.
עכשיו אתה מחבר צינור גינה בצורה כמה שיותר "הרמטית" לחיבור של הצינור בקיר אש ופותח עם זרם חזק, המים יצאו מהמקום של הברז בדשבורד ביחד עם כל מה שסותם את הרדיאטור חימום. אחרי שיצאו מים נקיים בלי חלודה ובוץ אתה מחבר הכל בחזרה והחימום אמור לעבוד..
אם יש מזגן תוצרת הארץ אז יהיה לך מתחת לדשבורד צינור פלסטיק שמחובר מ2 הצדדים עם צינורות נייר. (לפחות אצלי היה) מכיוון שהוא מסתיר שמה את כל עסק אז צריך לקרוע\לפרק את הצינור נייר ולהוציא את ה2 ברגים שמחזיקים את הצינור פלסטיק.