|
לפני שנה וחצי בערך ב- 400 ש"ח.
מקטין זווית גלגול - הכוונה שבעת פנייה חדה הרכב פחות נוטה הצידה כמו בעבר וקצת יותר צמוד לכביש ומאוזן.
מגביר תת היגוי - הכיול המקורי של השלדה הוא לתת-היגוי (ככל שמהירות הסיבוב עולה האף יוצא יותר החוצה). ברגע שהקשחתי את השלדה בחלקה הקדמי בלבד, ללא כיול מתלים מאזן וקשיח יותר, הדבר יצר עוד תת-היגוי . הגלגל הפנימי-קידמי בסיבוב מאבד אחיזה יותר בקלות (מורגש בעיקר בג'מאיקנה).
הסיבה שכן התקנתי והשארתי למרות החסרונות היא שההיגוי נהייה חד ומהיר יותר.
לדעתי, בולמים-קפיצים מוקשחים ומונמכים חשובים יותר.
|