ראוי רק לציין למען ההגינות שלא רק סמל"ת מתקשה בשיפור תדמית מוצריה והגדלת המכירות.
המותג אופל למשל,שלט בישראל שנים רבות ונחשב לשופרא דשופרא והיום נעלם לגמרי (כי מה שמוכרים בטל בשישים).
כך גם קרסו עם ניסאן שמעולם לא המריאה למקום הראוי לה למרות שהסאני ואח"כ האלמרה היו טובות יותר מהמאזדה 323/לנטיס או הקורולה הצפופה הספרטנית,האלמרה היא המכונית האמינה ביותר שיוצרה ב-20 השנים האחרונות וסביבת הנהג ותא הנוסעים שלה עלו בכמה רמות על אלו שבקורולה וה-323/לנטיס מהדורות הקודמים,גם את המיקרה הביאו מאוחר מדי ואת המקסימה המעולה לא ידעו לשווק,את מכוניות הספורט המצויינות של ניסאן אפילו לא ניסו למעט משלוח אחד..
ויש עוד דוגמאות אבל גיליתי שההודעות שלי ארוכות מדי אז אפסיק כאן....