צטט:
במקור פורסם על ידי raanan_t
גם אצלי, כשהבעיה התחילה שמתי לב לנושא. כשמזג האוויר היה חם יכולתי לצפות לתקלה לעומת תקופות קרות שהיא כמעט והנעלמה. כנ"ל לגבי הנעה בשעות הבוקר לעומת הצהריים כשחם בחוץ.
במנועים התקולים יש אחת משתי תקלות:
1. ממסרים תקולים
2. נתק בסליל
1. ממסר תקול\מפוייח ייתכן ויעבוד יום כן יום לא. ויתכן שכאשר הוא "על הגבול" בין החיים למוות, שינויי טמפרטורה ישפיעו. במקרה כזה, המנוע החשמלי עלול לחזור לחיים לאחר כיבוי הרכב והתנעתו מחדש.
2. נתק בסליל יגרום ל"מוות מיידי" של המנוע וזהו.
לרוע המזל, בשלב מסויים ההגה לא יעבוד לך באופן קבוע ואז לא יהיה מנוס מלהחליף\לתקן. לדעתי, עדיף לתקן עכשיו ולהנות מהגה תקין בלי תחושת החוסר נעימות שתהיה באיזה ערב חביב.
|
אז אם ההגה שלי מושפע משינויי טמפרטורה אפשר לקבוע בוודאות שהמנוע שלי תקול, ושהוא תקול בגלל הממסר? אם כן, יש דרך כלשהי לחסוך בהוצאת מחשב משופץ שאמורה לעלות בסביבות 1500 ש"ח?
והכי חשוב - לאחר ההחלפה יש דרך כלשהי "לשמור" על ההגה כך שהתקלה לא תופיע שוב?