צפה בהודעה יחידה
ישן 23-11-09, 04:07   #10
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
צטט:
במקור פורסם על ידי Assi צפה בהודעה
האם ידוע הקשר בין ההגה - או המחשב שלו - לטמפרטורה?
גם אצלי, כשהבעיה התחילה שמתי לב לנושא. כשמזג האוויר היה חם יכולתי לצפות לתקלה לעומת תקופות קרות שהיא כמעט והנעלמה. כנ"ל לגבי הנעה בשעות הבוקר לעומת הצהריים כשחם בחוץ.
במנועים התקולים יש אחת משתי תקלות:
1. ממסרים תקולים
2. נתק בסליל

1. ממסר תקול\מפוייח ייתכן ויעבוד יום כן יום לא. ויתכן שכאשר הוא "על הגבול" בין החיים למוות, שינויי טמפרטורה ישפיעו. במקרה כזה, המנוע החשמלי עלול לחזור לחיים לאחר כיבוי הרכב והתנעתו מחדש.
2. נתק בסליל יגרום ל"מוות מיידי" של המנוע וזהו.

לרוע המזל, בשלב מסויים ההגה לא יעבוד לך באופן קבוע ואז לא יהיה מנוס מלהחליף\לתקן. לדעתי, עדיף לתקן עכשיו ולהנות מהגה תקין בלי תחושת החוסר נעימות שתהיה באיזה ערב חביב.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט