|
למען הפרוטוקול נאמר שיש סיידיצ'י ("16" באיטלקית) אחת עם רישוי, היא היתה באירוע שוק החלפים של מועדון אלפא ביום שישי האחרון (הרכב בבעלות סמל"ת וננהגת ע"י אחד מעובדיה), זו בדיוק אותה מכונית שהתה בתערוכת אוטומוטור באפריל 2008 וכמו ה-500, הלינאה והבראבו שהיו בתערוכה, גם הסיידיצ'י עלתה על הכביש.
למה לא מייבאים אותה ? התשובה פשוטה: כדאיות ! המחיר שהיצרן דורש מהיבואן עבורה גבוה בכדי להיות תחרותי מול המתחרה הטבעית בעלת הגנים הזהים: סוזוקי SX4 האצ'בק. שתיהן מיוצרות באותו מפעל באירופה, שתיהן נראות אותו הדבר, למעט הסמל והג'אנטים, ולשתיהן אותו מנוע 1.6 וגיר אוטומטי של סוזוקי. לא מדובר ב"פיאט אמיתית" אלא ביפנית מחופשת ...
אלא בפיאט מוכרת אותה ליבואןביורו בעוד סוזוקי מוכרת ליבואן שלה בישראל בין יפני, הפרשי שערי המטבע והמרתם לשקלים הינה משמעותית ביותר.
חבל לזרוק דברים סתם מבלי להבין את הליכי היבוא והמשתנים הרבים הכרוכים בו.
ניר.
__________________
אישה מהשמיים את מעיפה אותי, פורשת ת'כנפיים ומחזיקה אותי,
כל כך חמה שנשרפות לי העניים.
אישה מהשמיים אני לא מוותר, פורש את הכנפיים אני רוצה יותר,
כל כך חמה שנשרפות לי העיניים.
ואת עכשיו נמצאת קרובה.
|