|
אני כמעט תמיד מוריד הילוכים, אבל לא אחרי שהסל"ד יורד (כמו בשיעורי נהיגה, שככה זה ממש מיותר ומפגר) אלה קצת לפני, ככה זה עוצר עם המנוע, בעיר זה כיף וגם שימושי אם רוצים לעצור ממש מהר (מורידים לשני). אבל לפעמים יש רמזורים שאני יודע שאם אני יתחיל לגלוש מרחוק אליהם אז אני יוכל לא לעצור, ואז אני נשאר פשוט עם הקלאץ' לחוץ/ניוטרל.
לפי דעתי אל תתעסק יותר מדיי במה ישמור לך על הקלץ' ומה ישמור על הברקסים... זה לא משנה, את שניהם תחליף באיזה שהוא שלב במילא- מי שלא משתמש הרבה בקלאץ' יחליף יותר ברקסים ולהפיך.
|