צפה בהודעה יחידה
ישן 04-11-09, 14:32   #6
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
ומה הנקודה שלך בדיוק גיא?

צטט:
במקור פורסם על ידי asaf123 צפה בהודעה
ובלי שום קשר ממש ממש רע להכנס למים עם מנוע חם כי המתכת מיתכווצת כשהיא מיתקררת וכשזה קורה בהדרגה זה הרבה פחות נורא אבל כשזה קורה במכה אחת זה יכול לסדוק את בלוק המנוע ותיתפלא זה קורה לי אישית זה קרה בטרקטורון כשניכנסתי לשלולית במהירות.
זה לא משנה אם הרכב יכנס לשלולית ב10 קמ"ש או 60.
מהירות נסיעה גבוהה בשלולית רק תגרום למים להשפריץ כלפי מעלה יותר, וזה מה שלא רצוי שיקרה.

לפותח השרשור, מיגון מתחת למנוע הרכב לא מונע כניסת מים.
וכן, כאשר ישנה שלולית גדולה צריך לנסוע לאט.
מים שיחדרו לך ליניקת האוויר ינעלו לך את המונע.
מים שיגיעו לחיווט חשמלי יקצרו לך רכיבי חשמל למינהם.

אין טעם למהר בגשם חבר'ה
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 04-11-09 ב 22:10.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט