צפה בהודעה יחידה
ישן 02-11-09, 11:26   #2
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
פירוק הדשבורד זה תהליך ארוך, לא קל, שדורש סבלנות וידע (אתה לא רוצה חלילה להפעיל את הכרית אוויר בזמן שאתה יושב מולה נכון?). יש סיבה שהעלות פירוק והרכבה שלו גבוהה ושהעבודה לוקחת זמן רב.

אצלי יש את אותה הבעיה, ובחורף זה בהחלט מעיק ומציק (אף אחד לא מוכן לנסוע איתי ברכב לפחות זה חוסך דלק ), ונכון להיום אני לא תיקנתי זאת פשוט עקב המחיר הגבוה, אבל אני חושב שאעשה זאת החורף, או שפשוט אחסוך ואתקן כבר לחורף הבא.
לדבר כזה (פירוק דשבורד) אני אישית הייתי מעדיף להשקיע עוד כסף, ולקחת את הרכב למוסך מורשה פיאט טוב ואמין, שיפרק את הדשבורד כמו שצריך והכי חשוב - ירכיב אותו כמו שצריך (עוד 2 קירקושים מהרכב ואני אשבור משהו ).

הדילמה העיקרית שלי בעניין (מלבד הכסף) זה עצם העובדה שנוזל הקירור החם תמיד זורם מתחת לדשבורד (במצב תקין שהוא מחובר לרדיאטור הפנימי) ולפי מה שהבנתי זה מוסיף עוד חום לתא הנהג בימי הקיץ החמים גם ככה.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט