|
רעיון יפה ויצירתי רק שני דברים חשובים ששכחת לציין:
א.לפני פירוק הבורג הראשון יש לנתק את קוטב המינוס מהמצבר ולחברו רק לאחר סיום כל העבודה שכן נורת כרית האויר תתריע על תקלה במערכת (קריאה).
ב.לא הייתי ממהר מדי לפרק את מחוג הדלק כל כך מהר, יש למלא את מיכל הדלק עד סופו לפני פירוק המחוג מהלוח כדי למנוע זיופים בכמויות הדלק במיכל ובהצגה בשעון הדלק,
לפירוק שאר המחוגים אין צורך לבצע פעולה לפני הפירוק.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
|