נושא: טרמוסטט
צפה בהודעה יחידה
ישן 26-10-09, 11:52   #2
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
אם הטרמוסטט תקין, הרכב יגיע לטמפ' העבודה וישאר בה. טרמוסטט תקול יגרום לדברים הבאים:
אם נתפס במצב פתוח / הוצא לחלוטין - הרכב לא יגיע לטמפ' עבודה, בעיקר לא בזמן תנועה. ישפיע על תצורכת הדלק שתהייה גבוהה יותר, וכמו כן השמן המשמן את המנוע לפי דעתי "יעבוד" פחות טוב (הוא יועד הרי לשמן מנוע חם).
אם נתפס במצב סגור - הרכב יתחמם, והדבר יראה בבירור על מד הטמפ'.
אם נתפס במצב חלקי - ההיגיון אומר שיקח לרכב קצת יותר זמן להתחמם, אבל לאחר שיתחמם במצב מאמץ הוא לא יצליח לקרר את עצמו כמו שצריך ויתחמם מעבר לנדרש.

אם אין לך חימום בתא הנהג, זה אומר שהרדיאטור חימום הפנימי, שנמצא מתחת לדשבורד ככל הנראה תקול ונזל בעבר, ולכן ניתקו את זרימת המים אליו. לא משפיע על דבר מלבד זה שאין חימום. באם תהיה מעוניין לתקן זאת, העלות דיי יקרה (עקב העבודה המרובה, שכן יש לפרק את כל הדשבורד).
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט