צפה בהודעה יחידה
ישן 07-10-09, 04:16   #9
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
טרינרי

בדרך כלל במכוניות פיאט יש מתחת לטרינרי/קוודרינרי שסתום (ונטיל) שמונע את בריחת הגז בזמן הוצאת הטרינרי/קוודרינרי.
להלן חוטי הקוודרינרי בפונטו 2000:
שחור - הארקה קבועה (מינוס).
אפור/שחור - אות הארקה (מינוס) אל מחשב המנוע להפעלת מהירות 1 (איטית) של מאורר הרדיאטור.
צהוב/לבן - אות הארקה (מינוס) אל מחשב המנוע להפעלת מהירות 2 (מהירה) של מאורר הרדיאטור
שחור/לבן - + שמגיע מטמוסטט המזגן האלקטרוני.
ורוד - + שיוצא מקוודרינרי אל מחשב ניהול המנוע אם לחץ הגז תקין (לא נמוך מדי ולא גבוה מדי).
אזהרה - מכיוון שהחוטים מתחברים אל מחשב ניהול המנוע, אסור לבצע בדיקות עם נורת בקורת אלא רק עם מד מתח (וולטמטר) דיגיטלי או לד בקרה.
יתכנו צבעי חוטים אחרים לקוודרינרי.
הפעלה של מאורר נוסף צריכה להיות ע"י הממסר שמפעיל את המאורר הרגיל ולא לחבר דבר אל הקוודרינרי.
בברכת חג שמח - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט