צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman
לפני שאתה ממשיך לזרוק אי אלו הצהרות אמינות אחרות לאוויר, בוא נבהיר כמה דברים. - רכב ספורטיבי נתון לבלאי גבוה יותר מרכב מקביל לו שאינו ספורטיבי.
- רכבים ספורטיביים דורשים יותר אצבע על הדופק בכל הנוגע לאחזקה שלהם. חלקם יותר, חלקם פחות. תעגל פינות ותאכל מרורים.
- אמינות של רכב, ספורטיבי או לא, נקבעת בצורה כמעט מוחלטת לפי איך שהוא מתוחזק.
ה206 הוא רכב מוצלח מאוד. הן גרסאות ה 110 כ"ס, והן גרסאות ה 90 כ"ס. בתור אחד שיצא לו לנהוג על שני הרכבים, ה206 והפונטו, אני יכול לומר שהם לא נופלים אחד מהשני. ל206 נוחות נסיעה טובה מאוד, מושבים מצויינים, תקשורת הגה טובה, ושלדה עוד יותר.
אם תמצא אחת שטופלה כראוי, לדעתי זו קניה לא פחות טובה מפונטו שטופלה כראוי.
אם אתה מתכוון לתחזק את הרכב בתקציב זעום ולקוות שהכל יהיה בסדר, חבל על הזמן שלך.
גם הפונטו, כמו ה206, וכמו עוד המון רכבים יכולים לבלות ימים במוסך, אין יוצא דופן בנושא.
גם בפונטו יכול להיות שהגיר ישבר לך (תתפלא, יצא לי להיתקל בזה), הגג ידלוף, בולמי הזעזועים יתקלקלו ושאר התקלות שתוכל למצוא בכל רכב אחר.
נתונים יבשים, המלצות ועוד שלל מידע, תוכל למצוא בעזרת החיפוש.
|
לפי דעתי אתה צריך להעבור ל-206 . . .
בוא נבהיר משו אחד , 206 היא עגלה , אין לה שום פן ספורטיבי , היא לא נראית ספורטיבית .
ואני אומר שה206 נופלת מה-HGT בגדול .