צפה בהודעה יחידה
ישן 05-10-09, 02:01   #9
MAOR HGT
חבר מועדון
 
האווטאר של MAOR HGT
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 197
טוב, אז החלטתי לגשת לשורש הבעיה ולבדוק האם המצוף אכן תקול.
פירקתי את משאבת הדלק והוצאתי אותה מהמיכל.
כמובן שבדרך, בתור חסר ניסיון בעניין, קיבלתי שפריץ "בריא" של דלק לפנים בעודי מנסה לסתום את יציאת הדלק מהמשאבה עם האצבע. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות ...
בכל אופן גיליתי שהאלקטרודה שבקצה המנוף של המצוף נתקעה איכשהו למעלה ולכן המצוף לא עלה.
אחרי שהרכבתי הכל חזרה (ואחרי עוד שפריץ קטן לפנים כשחיברתי את הכבל החשמלי חזרה למשאבה...) המדיד הציג את רמת הדלק הנכונה במיכל. עד כאן הכל סבבה חוץ מקצת-הרבה ריח של דלק עלי וברכב.
כעת כדי לוודא שהכל עובד, ניגשתי לתחנת דלק ומילאתי את המיכל. בעוד אני מבריק את השמשה האחורית אני שם לב שנשפכים ליטרים על-גבי ליטרים של דלק מתחת לרכב. כמובן שמיד עצרתי את פעולת משאבת הדלק אך הדלק המשיך לזרום החוצה. פתחתי במקום את מכסה משאבת הדלק שמתחת למושב כדי לבדוק האם משם זורם הדלק, אך האיזור יחסית יבש.
האם מישהו מכיר את מבנה מיכל הדלק ויודע מניין יכול הדלק לברוח?
חשוב לציין שבעיקולים תו"כ נסיעה שב ועולה ריח הדלק בתוך תא הנוסעים ואני לא מרגיש הכי בטוח לנהוג בצורה הזאת...
רעיונות? מישהו?
MAOR HGT מנותק   הגב עם ציטוט