צפה בהודעה יחידה
ישן 29-09-09, 10:49   #3
vRS
צלם מערכת
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
סקודה זה לא המפעל הזה שייצר מכוניות פרימיטיביות בשנות ה-90 ואז קונצרן פולקסווגן שפך עליו כמויות של כסף וכח אדם איכותי בשביל לשפר ולשדרג אותו?
מה רע בזה?
פולקסווגן שידרגו את המותג, עיצבו אותו מחדש והפכו את המותג הקומוניסטי לאחד מהמותגים הריווחים ביותר בעולם וכנראה הריווחי ביותר בקונצרן.

ואביעד, זאת בדיוק הנקודה - לפחות מישהו טרח לקנות את המותג הפרימטיבי ולהפוך אותו למוצר איכותי משמעותית ואמין משמעותית.

האם קרה מהלך דומה לפיאט?
לא וכאן קבור הכלב - מישהו צריך לשדרג את המותג מחדש - להשקיע בנקודות התורפה שלו שמסרבות לעזוב (האיכות הלא מי יודע מוקפדת והאמינות שמוטלת בספק).

אז מה אם סקודה מייצרת מנועים ותיבות הילוכים לכל הקונצרן - מן הסתם עושים דברים כאלה בעולם הרכב, אחרי הכל פולקסווגן וסקודה זאת אותה חברה, ואותם אנשי פיתוח אפילו - פשוט זה המותג הזול של הקונצרן.

לדוג' - סיאט ואודי אינן מייצרות מנועים/תיבות הילוכים בעבור הקונצרן. הן מקבלות את המנועים/תיבות ההילוכים מפולקסווגן ושקודה.

המותג העממי והזול ביותר של הקונצרן הוא דווקא סיאט - ממותגים הכי נמוך ונחשבים המותג הספורטיבי הזול והצעיר.

מספיקה נסיעה קצרצרה ברכבי סיאט להבין מדוע הם אלה שממותגים נמוך ביותר.
אחרי 8 חודשים עם איביזה - אין לי דברים טובים לספר על האיכות שלהם או על האמינות שלהם ולצערי אני לא לבד במערכה.

ואפילו יותר מזה, לא מעט חברות קונות רכיבים מייצרנים שלישיים.

הגיוני, לא?
למה לפתח קווי יצור נוספים כשיש לך חברות שכבר מייצרות את הרכיבים ויותר פשוט לרכוש מהם...
שיקול כלכלי הגיוני בהחלט.

נכון שמדובר ברכבים מוצלחים אבל חלאס.
אביעד, אפשרי להרגיע עם הטונים הקרביים - אתה לא מכיר אותי מאתמול ולא זכור לי שאתה האוייב שלי או ההפך.
אם נגעתי בנקודה רגישה (החיבה האין סופית למותג פיאט) - מצטער.

מעצבן אותי הזלזול הזה שלכם בשקודה.
תראו היכן הם והיכן פיאט בשנים האחרונות ובימים הקשים האלה - ואין במה לזלזל בהם, רק לכבד.

זהו.
סיימתי.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof.
vRS מנותק