צפה בהודעה יחידה
ישן 28-09-09, 23:01   #15
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
צטט:
במקור פורסם על ידי dodihob צפה בהודעה
הפונטו לפי נתונים עושה 11.4 מ0-100 (80 כ"ס ידנית).
והרציפה, עשתה את זה (לא נתונים על נייר - מדידה עם סטופר, אדם אחד ברכב (אני מין הסתם) וללא מזגן) ב11 שניות במצב הטיפטרוניק.

אז כן, את רוב ה-1600 הישנות, היא עוקפת בהאצה מעמידה, דבר דיי ברור שלוקחים רכב שבקושי מגרד את ה800 קילו ונותנים לו 80 כ"ס ויש לו גיר ידני/רציף, אל מול רכבים ששוקלים פי בין 1.25-1.5 ממנו, יש להם גיר אוטומטי רגיל והמנוע 1600 שלהם מספק לרוב בסביבות ה90+ כ"ס (בשנתונים ההם).

אני אישית שמתי לב, שבהאצה מהמקום, עם הרציף רואים את היתרון הברור שלו בהאצה, שכן בזמן העברת ההילוך ברכב אוטומטי (בידני פחות מורגש), זה בדיוק השנייה שבה הפונטו החביבה והרציפה שלי צוברת את הפער וממשיכה להאיץ קדימה, בזמן שלרכב השני לוקח זמן עכשיו ל"צבור תאוצה" מחדש.

אף אחד לא בא לחפש למי יש הכי גדול (ובטח לא אני, הפעמים היחידות שאני מאיץ כך זה שאני ממש אבל ממש מאחר לדייט ), אבל מעניין ש-2 הסקודות קפצו (ואגב, לפי נתונים על הנייר, הפיאט 500 בלחיצה עד הסוף בהחלט תציג את הישבן לראווה...)
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק