צפה בהודעה יחידה
ישן 28-09-09, 19:19   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
סיום החזרת מערכת קירור מנוע למצב המקורי!!!

שלום לכולם.

החלפתי את החיישן בסוף שבוע. מהירות נמוכה עובדת, נכנסת לפעולה בול באמצע.
מתי צריכה להיכנס מהירות גבוה (על החיישן רשום 92-97)? איך אני יכול לבדוק שהיא אכן תקינה? עם הפעלת המזגן נכנסת מהירות נמוכה לפעולה קבועה..

ללא מזגן החום טיפה עובר את החצי, אבל חוזר חזרה אחרי דקה. מה זה יכול להיות?
אני חושב טרמוסטת לא נפתח עד הסוף או חיישן חום או מד חום (בלוח שעונים) מזייף, כי מהירות גבוה לא נכנסת לפעולה (תקינות המהירות נבדק ע"י קצר על יוניט מאוורר), וגם המהירות הראשונה נכנסת לפעולה ל10-15 שניות, ז"א שמים ברדיאטור לא עוברים את ה 90 מעלות.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט