צפה בהודעה יחידה
ישן 23-09-09, 01:52   #9
amitbl
Senior Member
 
האווטאר של amitbl
 
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטואל
הודעות: 164
אוקיי כפי שחששתי המצבר האורגינלי שהגיע עם הרכב מהמפעל אחרי מעט יותר מ4 שנים על הכביש הלך לעולמו היום בשיבה טובה.
זאת לאחר שהתכוונתי לצאת בצהריים לעבודה (באיחור) והרכב לא הניע. עם סוויץ' דלוק הרדיו נדלק אך נכבה כל 5-10 שניות.
הערתי שכן וביקשתי שיביא את הסוברו אימפרזה שלו בשביל שנניע עם כבלים.
אחרי 5 דקות של ניסיונות נואשים ומלא גז שהוא נתן התייאשתי, וניסינו להניע בדחיפה. להפתעתי הרכב הניע, הודעתי לבוס שאני מאחר, ועפתי לאוטו-דיפו להחליף מצבר.
כן. אמרתי אוטו דיפו. הייתי צריך להחליף במיידי וממש לא היה לי כח לעשות סקר שוק.

במקום טכנאי התקנות לאחר בדיקה זריזה אשרר שאכן המצבר גמור והראה לי כל מיני מספרים בוולטמטר/אמפרמטר/שקרכלשהומטר שלא אומרים לי כלום.

מסתבר, אגב, שהמצבר האורגינלי של הפונטו הוא 40A, כזה שלא מוכרים בארץ. אחרי ששמעתי את זה ביקשתי מצבר 50A ולא 55A כפי שהתכוונתי לקחת, משום אם 40A עשה עבודה קרוב ל4 וחצי שנים אני לא רואה סיבה להשקיע ביותר מ50A מפירמה מכובדת.

התקינו לי מצבר 50A של VOLTA. עלה 750 ש"ח (התקנה "בחינם") פלוס עוד כמה שטויות שלקחתי כמו ריחן, נוזל שמשות, מטלית וכו' סה"כ יצאתי בנזק של 800 שקל. יקר. אני יודע.
בפועל נכנסתי, קניתי, ויצאתי. לא הייתי שם יותר מ10 דקות - שזה אחלה, ועפתי לעבודה.

שתהיה לכולם שנה טובה וגמר חתימה טובה

נערך לאחרונה על ידי amitbl : 23-09-09 ב 01:55.
amitbl מנותק   הגב עם ציטוט