|
ניכר שיטת עבודה הנקראת נהרוג טורקי וננוח, משמע שהולכים לפי שיטת הביטול.
בוא נחליף לו אלטרנטור, פתר את הבעיה יופי.
לא פתר בוא נחליף לו מצבר, פתר את הבעיה יופי.
לא פתר, בוא נחליף לו משאבת דלק וכו'.
לגבי שאלתך, מצבר ואלטרנטור שניהם בתפקידים מרכזיים במערכת החשמל.
לפיכך הם קשורים זה בזה, אך עם זאת צריך צירוף מקרים גבוה ששניהם ילכו יחד.
לגבי משאבת הדלק היא כשמה קשורה למע' הדלק, ולא אינה קשורה כלל למצבר ולאטרנטור.
נשמע שהמוסך אינו מקצועי, כמו כן אתה גם כותב זאת מספר פעמים, ולכן תמוה בעיני מדוע אתה ממשיך במוסך הזה. אך אם הדבר אינו מפריע לך, אשריך מה טוב חלקך.
נ.ב- אם הרכב נכבה בטורים נמוכים, יש לבדוק יותר לכיוון בית מצערת וחיישנים, מנוע צעדים וכו'.
על סמך מה קבעו משאבת דלק? האם בדקו לחץ? האם בדקו תפוקה?
על סמך מה הוחלף אלטרנטור, האם בדקו טעינה? האם בדקו כושר טעינה של המצבר? האם נבדק המצבר?
האם נבדק רמת ריכוז החומר (הנקרא בלשון העם חומצה) במצבר?
מה התאריך המוטבע על המצבר הישן? מוטבע עליו השנת ייצור והחודש שלו.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
נערך לאחרונה על ידי saar : 22-09-09 ב 23:11.
|