צפה בהודעה יחידה
ישן 15-09-09, 07:20   #6
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
רק הבוקר אני כותב את רשמי ואת תגובות ההנהלה של סמל"ת לשאלות שלנו, פשוט כי אתמול הייתי עייף מדי כשהגעתי הבייתה. (סיימנו שם לקראת עשר).
המנכ"ל החדש (אורי) התגלה כבחור נחמד ובעל חזון מסודר לגבי שני המותגים (אלפא ופיאט) ועם המון נכונות לקדם אותם בארץ. הכרנו גם את מנהלי המותגים (עכשיו יש מנהל מותג נפרד לאלפא ומנהל מותג נפרד לפיאט) שגם הם עם המון אנרגיות ותוכניות מסודרות לגבי העתיד.

המנכ"ל מודע לתדמית הירודה של פיאט (לא אמין וכו') למרות שלפי נתונים סטטיסטיים רכבי פיאט לא מתקלקלים יותר מאשר רכבים של מותגים אחרים. בתוכניות שלו לשפר את רמת השירות כך שהלקוח יהיה במרכז ולהעלות את רמת השירות במוסכי הרשת וגם את מקצועיות השירות.
בנוסף הוא מעוניין להעלות את מחיר המחירון של רכבי פיאט משומשים, וזאת ע"י שימוש בטרייד אין שלהם.

לגבי השאלות שנשאלו:
לגבי אבארת' - סמל"ת נמצאת במו"מ מול פיאט לייבא את כל הרכבים של חטיבת אבארת' לארץ. החטיבה תמותג כחטיבת הספורט של פיאט. לגבי תמחור זה עדיין לא ידוע. לגבי לוחות זמנים, קודם הם מעונינים להשיק את נקודת המסירה החדשה שלהם, לסיים את אולם התצוגה החדש בת"א וחיפה ואז לעבוד על חטיבת אבארת' בארץ.

לגבי האבזור - סמל"ת משנה כיוון ותאפשר ללקוחות להזמין רכבים עם אבזור בהתאם לדרישת הלקוח והאפשרויות שהיצרן מציע (ישנם רכיבי אבזור שהיצרן תולה אותם אחד בשני). רכב בהזמנה מיוחדת ייקח לו יותר זמן להגיע כמובן אבל בניגוד להיום זה יהיה אפשרי.

לגבי רמת השירות - אורי המנכ"ל רואה בזה נקודת תורפה כיום והוא בהחלט פועל לתיקון המצב.

לגבי מחירי החלפים - סמל"ת פועלת להוזיל את עלויות החלפים בארץ, שוב אל מול היצרן.

סה"כ היה אירוע מאוד נעים, היה נחמד לגלות שסוף סוף יש בסמל"ת אוזן קשבת, והתרשמתי אישית שהם באמת מתכוונים לערוך שינוי ולהעיר את המותג המנמנם שלנו.

אז האם זה אומר שהארץ תוצף ברכבי פיאט כמו בשנות ה-90? נחיה ונראה
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.

נערך לאחרונה על ידי ארילו : 15-09-09 ב 15:10.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט