צפה בהודעה יחידה
ישן 04-09-09, 18:52   #20
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
צטט:
במקור פורסם על ידי shay2828 צפה בהודעה
1-למה כעת המאוורר יעבוד תמיד על מצב 2?אפשר הסבר..?
2-במידה והמאוורר יעבוד תמיד על מצב 2 כמו שאתה אומר,למה זה לא בריא לרכב?
3-לסיכום:האם כדאי לי להחזיר את היוניט המקורי לרכב,ולהישאר על מצב שחום המנוע עולה טיפה מעל החצי במצב שהרכב עומד?[האם זה שמד החום עולה טיפה מעל החצי במצב עמידה,ולאחר כדקה שתיים הוא חוזר חזרה לחצי,לא יכולה לגרום בטווח הארוך לנזק של ראש מנוע?]
4-עוד דבר מעניין:כאשר הרכב בנסיעה בינעירונית,המד חום לא מגיע לחצי.רק בנסיעות עירוניות הוא מגיע לחצי.האם זה תקין?[מצב זה היה גם שהיוניט הייתה מקורית].

בתודה
שי

נ.ב-אם צריך ומומלץ להחליף את היוניט ליוניט המקורית אז אני אעשה זאת.
1. המנוע מנסה לעבוד בטמפ' מסויימת (קרוב ל-90 מעלות) כי זאת הטמפ' האופטימלית שנקבעה לו. בגלל זה המאוורר שלך יעבוד ככל הנראה במהירות גבוהה מדי.
2. זה לא בריא למאוורר. בלאי גבוה יותר.
3. המצב הקודם גם לא תקין. יכול להיות אבל שלא הייתה בעיה בכלל עם הטמפ' אלא עם יוניט החום, או עם הארקה לקויה למרכב.
4. תקין. בנסיעה בין עירונית הטמפ' המוצגת צריכה להיות בין הרבע לחצי.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט