צפה בהודעה יחידה
ישן 03-09-09, 00:43   #6
shay2828
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט פונטו XTZ-75 שנת 98
הודעות: 191
צטט:
במקור פורסם על ידי Amit-IL צפה בהודעה
רשמת את התשובות בעצמך 1-2 עכשיו נשאר רק לבדוק את זה.
בדוק בנוסף שהמאורר מסתובב לכיוון הנכון משמע מכניס אויר מבחוץ לכיוון המנוע, תוכל לבדוק בעזרת דף נייר וכך תראה לאן הדף זז.
נגד המאורר יושב בבית המאורר קצת מתחת למיכל מילוי נוזל הקירור ומתחברים אליו שני חוטים בצבע סגול/שחור, הנגד מחובר באמצעות שני ברגי פיליפס קטנים.

אם החלפת כל כך הרבה חלקים במערכת הקירור מדוע לא נלקח בחשבון להחליף גם את היוניט שאחראית על הפעלת המאורר בשתי מהירויות וממוקמת בתחתית הרדיאטור מצד שמאל ואליה מחוברים שלושה חוטים ומכירה לא גבוהה (תחליפי 100 ש"ח +-).

בדוק האם הרכב מאבד נוזלים בבדיקת לחץ ולאורך זמן ללא משאבת לחץ, בדוק תקינותו של פקק מיכל מילוי נוזל הקירור (תחליפי 20-25 ש"ח).

דרך אגב נגד מהירות המאורר שיושב בבית המאורר עולה כ-200-230 ש"ח אורגינל ואין תחליפי, ניתן להשיג בחנויות מתמחות בת"א או במוסכים המורשים של פיאט.
היי עמית
תודה רבה על העזרה.

1-לגבי כניסת האוויר,הכניסה בסדר גמור.אוויר נכנס מבחוץ לכיוון המנוע.

2-אני מחר אנסה לבדוק היכן נמצא נגד המאוורר.על פי הסימנים שנתת<חוט שחור וסגול>וגם על פי הסימנים שיאיר נתן,אני מאמין שאמצא אותו.

3-במידה ואכן מצאתי את הנגד.האם באמת יהיה אפשר לבדוק אם מהירות 1 עובדת או לא,על ידי החלפת חוטים?<במידה וכן,אודה לך אם תסביר לך איך בדיוק לבצע את הבדיקה.>

4-לגבי היוניט,הבנתי שברכבי פיאט החל משנת 98 ומעלה,יש מצב שהרכב מגיע ללא יוניט,ואז המאורר מקבל פקודות דרך המחשב.האם אצלי יש יוניט או לא?במידה ואצלי יש יוניט,האם לקנות יוניט מקורי,או יוניט שנפתח בטמפרטורה יותר נמוכה מהמקורי?

ושוב תודה
שי
shay2828 מנותק   הגב עם ציטוט