צפה בהודעה יחידה
ישן 03-09-09, 00:32   #5
shay2828
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט פונטו XTZ-75 שנת 98
הודעות: 191
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
תשמע לפי איך שאתה כותב עזוב אותך מהחום ותלך להיות סופר מעולה.
יוניט חום ישבת על הרדיאטור ליד בלון המזגן מצד ימין עם תקע שלושה חיבורים.אין לי מושג היכן נמצא בלון הגז
נגד יושב מצד שמאל על הכונס רוח מצד שמאל עם שני חיבורים .אתה מתכוון על הכונס רוח של המאוורר?ושאתה מדבר על צד שמאל או על צד ימין,אתה מתכוון כאשר אני נמצא בתוך הרכב,ולא כאשר אני פותח את מכסה המנוע ואז אני נמצא עומד מול הרכב חזיתית.
אני החלפתי את שני החלקים האלה לא יקרים יכסכו לך כאב ראש.
יש מצב שהנגד תקול ומהירות 1 לא עובדת החלף את החוטים ביניהם ואז תראה אם מהירות 2 עובדת בעוצמה.פה כבר לא ירדתי לסוף דעתך.1-האם מדובר בשתי נגדים,כלומר נגד שמפעיל את מהירות 1 ונגד נוסף שמפעיל את מהירות 2,או שמדובר פשוט בנגד אחד עם 2 מצבים?שנית לא הבנתי איך אפשר לבדוק זאת על ידי החלפת החוטים.איך בדיוק מחליפים?האם יש צורך לכבות את הרכב בשעת ההחלפה,ואז להניע?
אם לא עובדת הנגד תקול אם עובד יוניט חום מזייפת.
תזהר בהחלפת היוניט שלא תשבור את הפלסטיק במפתח מתאים ובעדינות.
מהירות 1 87-92 מעלות חום
מהירות 2 94-114 מעלות חום
שי אם תוכל לרשום אם מספר המופיע על מחשב הרכב שלך
היכן נמצא מחשב הרכב שלי,ואיפה אמור להיות המספר שם?

ואחרי כל השאלות וההערות.
תודה רבה
שי
shay2828 מנותק   הגב עם ציטוט