|
לאט לאט:
לגבי הצבע:
הצבע בהגדרה ע"פ משרד הרישוי הוא ירוק מטאלי. ת'כלס זה ירקרק כנונה. בכל מקרה, אל תעשה פוליש. הפוליש יפגע בשכבה של הלכה שגם ככה לא יצאה מהמפעל עמידה במיוחד.
פלסטלינה ווקס אתה יכול לעשות בכיף, בהנחה שהצבע לא שרוף.
לגבי הטמבונים: צריך לראות מה המצב ע"מ לחוות דעה. אם תעלה תמונה יהייה יותר קל. בגדול הגישה שלי היא אם זה לא קריטי, חכה עם זה. רכב זה יותר הוצאות ממה שאתה חושב.
לגבי הפסים בדלתות: שלא תחשוב על להוריד אותם. הם ממש עוזרים לשמור על הצבע מפני דבילים עם דלתות ארוכות מדי\ מוח קטן מדי. לחבר קרוב יש פונטו S מהשכרה שהגיע ללא הפסים הללו, אתה יכול לראות בדיוק כמה מטומטמים יש באיזור שלו.
לגבי הטאסות: שוב, בלי תמונה קשה לדעת. יש סיכוי שאם תשייף ותצבע את שלך (המקוריים) זה יראה טוב? לך על זה. (ותמונה תעזור)
לדבי ידית ההילוכים: כמו שאמרו קודמי- פירוקייה ומקורי בלבד.
לגבי המראה הכללי:
זה עניין של טעם אישי. אם אתה אוהב מתזים כחולים ופוזה של ישמעאלי- צבע את הרכב בירוק זוהר, שים ספויילר ורוד ענק ואולטרא סגול מלמטה. בקליות שקופות ושמשות (כולל קדמית ואחורית) כהות, מדבקות של טורבו וחברות שונות (מBRAMBO ועד ADIDO) גם יעשו את העבודה מצוין.
אני אישית מעדיף את הרכב ככה: (צולם ע"י גיא באחד מהמפגשים)
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
|