|
אם הרכב סובל מהתחממות והמאורר מחובר "שלא כדרך הטבע" הגיוני ביותר שלאחר כיבוי הרכב מנסיעה יגלשו מים.
הבחור החליף לפני כשנה רדיאטור חדש מהניילון ועדין סבל מבעיות התחממות לכן ניקוי חיצוני של הרדיאטור יעזור אך לא במקרה הזה.
תתחיל כמו שסער אמר בדיקת לחץ באמצעות משאבה מתאימה (בדיקה פשוטה ביותר) למערכת הקירור.
תניע את הרכב כשהוא קר לאחר עצירה ממושכת או לילה ותיגע בצינור העליון והתחתון שמתחברים לרדיאטור, צריך להיות ביניהם הפרשי טמפ', העליון צריך להיות קר והתחתון חם ורק לאחר שהטרמוסטט נפתח (לאחר מס' דקות) הטמפ' צריכה להשתוות ביניהם, תיזהר בבדיקה מהכנפיים של המאורר שלא יגעו בך,
לא מחליפים רדיאטור ללא החלפת טרמוסטט ובודאי בפונטו שהחלקים זולים ביותר טרמוסטט =70 ש"ח סיליקון אדום שיספיק להרכבת 50 טרמוסטטים =15 ש"ח).
תחזיר את מערכת החשמל שאחראית על קירור המנוע כפי שהייתה קודם (חיווט נכון, יוניט מתאימה, מאורר שיפעל עפ"י יוניט חום ולא באופן קבוע, אם צריך להיות שתי מהירויות למאורר טפל גם בזה).
מדי פעם אני מכניס את הרכב לרחיצה ידנית, לפני שהוא מתחיל לרחוץ את הרכב אני פותח מכסה מנוע ומבקש שיתיז טוב עם האקדח מים שלו בלחץ על הרדיאטור והמעבה ביחד, לאחר מכן סוגר את המכסה מנוע ומבקש לרחוץ שוב את הרדיאטור הפעם דרך חריצי הפגוש הקדמי, אין צורך לבצע זאת כל רחיצה אבל פעם בחודש חודשיים לא מזיק ולא עולה כסף ויעיל הרבה יותר מהצינור בבית.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 31-08-09 ב 03:27.
|