צפה בהודעה יחידה
ישן 30-08-09, 05:41   #8
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
כמדומני אם זכרוני אינו בוגד בי ברכבך יש שני סלילי הצתה, כל אחד שולט על זוג פלאגים.
משמע סליל 1 שולט על פלאגים 1 ו3 והסליל השני שולט על 2 ו4.
האם הוחלף סליל אחד? או שניהם הוחלפו? או זכרוני בוגד בי ואצלך זה שני הסלילים בחבילה אחת?
אם היית במוסך מורשה האם בדקו עם אקזמינר מדוע המנוע מזייף? האם העלה משהו?
על מה עוד אני יכול לחשוב, אממממ. יכול להיות מזרקים, האם נבדקו , האם נוקו? האם תקינים?
מנוע צעדים האם ניקו אותו?
נתקלתי בבעיה כזו בדיוק כמו שאתה מתאר, ואחרי חצי יום שעברתי על כל הדברים, מצאתי שחיישן מצב מצערת לא היה תקין, הוא הוחלף ונפתרה הבעיה.
כמו כן, יכול מאוד להיות שרענן שחידד את שאלתי וצדק, מזכיר לי משהו חשוב. יכול להיות שאנחנו שוללים משהו שבוצע, למרות שהוא עדיין אינו תקין.
לפיכך יש לבצע ניקוי בית מצערת כהלכה, ורק אז להמשיך הלאה. כי מספיק חתיכה מילימטרלית של פיח שתקועה שם, או תקועה על המנוע צעדים, והיא תשגע אותו.
אתה אומר שהבעיה עקבית, משמע זה כל עצירה , אז הייתי שוב הולך על ניקוי בית מצערת, אבל באופן מחמיר , פירוק המצערת והנחתה על שולחן הניתוחים ולהתחיל לנקות ביסודיות כולל החיישנים. בסיום הטיפול לשים פילטר אוויר חדש. ולבדוק , אם לא נפתרה הבעיה, אל תחשוש , המשך הלאה לאט לאט עד שתיפתר. אמור למוסך כי אינך שפן ניסיונות, ואם יחליפו חלק והוא לא פתר את הבעיה, אתה לא משלם על החלק, שיחזירו חזרה את התקין וימשיכו הלאה.

צריך לבוא לבעיה כזו עם סבלנות, צריך לבוא לבעיה כזו עם תמימות, לא לבוא בייאוש ולהתייאש.
אין בעיה שאין לה פתרון, יש אדם בעייתי שלא רוצה להשקיע במציאת הפתרון.
אני פתחתי פה שרשור אתמול על חבר שלי שגרם בשוגג לבעיה בפונטו ספייס 2006 של חבר שלו, כל יום שבת ישבתי על הרכב הזה, עברתי דבר דבר, לאט וביסודיות, תוך כדי שיחה עם הרכב (כן תחשבו שאני משוגע, זה בסדר), דיברתי עם הרכב, ולאט לאט אחרי מעבר על כל מערכת החשמל של הרכב, החלטתי באופן הכי בטוח שאפשר שמערכת החשמל של הרכב לא ניזוקה, וחיבור מצבר מחדש לא יגרום לה לתקלה או קצר נוסף. (אתה יכול לראות את השרשור הוא נקרא להבה מהאלטרנטור). מה שאני מנסה להסביר זה שלא לכל המוסכניקים יש סבלנות אלינו (הפדנטים), שמוסכניק רואה שאתה נכנס אליו עם בעיה כזו, אז יותר מעניין אותו להצליח לסדר לרכב אחר את הראש מנוע (ששם מצב הרכב הרבה יותר קריטי), מאשר הרעידות הקטנות שלך.

אז סבלנות חבר יקר, לאט לאט, גורם גורם, ותעלה על הבעיה. אנשים לפעמים שוכחים, אבל אנחנו המצאנו את המכוניות, ולא המכוניות המציאו אותנו.

עוד דבר שעולה לי לראש, בדוק אלטרנטור בעזרת סקופ, לעיתים הוא מהווה השראה ויוצר שדה אלקטרומגנטי שמשפיע על חלק מהחיישנים ומחשב ניהול המנוע.

אם הותקנה אצלך דיבורית לאחרונה? או בוצע שינוי חשמלי ברכב לאחרונה?
האם אתה יכול לקשור את תחילת הבעיה לבדיוק שינוי מסויים שנעשה ברכב?
עוד שאלה, אתה אומר שאתה מניע את הרכב , אז הטורים לא נורמלים למשך 4 שניות ואז חוזרים להיות נורמלים, האם מדובר על כל הנעה או רק על הנעה אחרי שהרכב קר , למשל הנעה של הבוקר?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 30-08-09 ב 05:49.
saar מנותק   הגב עם ציטוט