|
טוב להלן עדכונים,
קיבלתי את הרכב בשעה טובה ומוצלחת, בדקת ממסרי כח ראשיים העלתה רציפות מלאה.
נתיכי כח תקינים לחלוטין.
בבדיקה נוספת עולה כי האלטרנטור אינו תקין (דיי ברור).
בדקתי בעזרת שרטוטים ונתוני התנגדות את המחשבים, נמצאו תקינים.
בדקתי את מצבר השנפ 50A והוא נמצא תקין לחלוטין.
פירקתי את חיבורי האלטרנטור - משמע ביטלתי אותו זמנית לצורך בדיקה.
הרכבתי את מצבר השנפ, הרכב מניע, מגיב , עובד חלק, תקין.
ההשערה שלי היא פשוטה מאוד, ככל הנראה אכן ללאא חיברו את הקוטבים הפוכים, אלא כנראה סגרו מעגל קצר. משמע, ככל הנראה, חבר שלי חיבר קודם את קוטב המינוס למצבר, מבלי ששם לב קוטב הפלוס של הרכב נגע במרכב הרכב, מה שכמובן מוביל הארקה מינוס, מה שגרם לקצר ובום נחמד.
הכל סודר, חלקים שניזוקו והוחלפו הם אלטרנטור בלבד, שמתי לו אלטרנטור משופץ עם אחריות.
קיבלתי ברכות ונשיקות ונשימת רווחה גדולה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
|