צפה בהודעה יחידה
ישן 29-08-09, 01:22   #6
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
גם אם נשרף נתיך כוח זה לא מלווה בריח שישאר וניתן יהיה להריחו.
בברכה - רפי לין
במיוחד לאור העובדה שמשהו נשרף בלי קשר לנתיכים
לפני כמה זמן באחת ממשמרות הלילה המשעממות שלי החלטתי לבדוק איזה חלון ב D-MAX יסגר הכי מהר וכמה זמן הכפתור יחזיק מעמד במצב "הרמה"
מה שקרה- לפתע הרדיו, הדיבורית והאורות שבקו חיים. (הרכב הייה עדיין מונע.)
כשכיביתי את הרכב ע"מ לתהות על קנקנה של הבעייה נוכחתי לדעת שאין לי אפשרות להניע שוב את הרכב.
לאחר שיחת טלפון (בה סיכמנו יחד שאין לי מוח ) הגיע נציג של ניו קופל ולאחר בדיקה קצרה קבע "הלך המחשב, רק גרר"
אני, כמו שאני מכיר את עצמי, לא יוותר לרכב ולכן התחתלתי לנבור בקרביו עד שגיליתי את הבעייה- נתיך כוח חלש מדי. (אני חושב 30 במקום 60 או משהו כזה)

קימבון של חוט ברזל במקום הנתיך השרוף עורר את הרכב לחיים.

אני חזרתי למשמרת והגרריסט חזר לישון.

מסקנה- לפעמים נתיך כוח אחד עושה בעיות בשביל מע' חשמל שלמה.

כמו שאמרת- בדוק רציפות ואח"כ נהייה חכמים יותר כולנו.

למי שתוהה מה עלה בגורלי לאחר אותה משמרת לילה בעבודה - פיטרו את המנהל שלי
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט